Edukacinės erdvės – tiek gamtinės, tiek vidaus, tiek virtualios, skaitmeninės – padeda materializuoti ir modernizuoti ugdymo turinį, motyvuoja ugdymo proceso dalyvius. Formuojant darželio aplinkos savitumą labai stengiamės kurti tokias gamtos ir žmogaus sąlyčio aplinkoje erdves, kurios stiprintų bendravimo ir bendradarbiavimo ryšius tarp ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų, kitų bendruomenės narių. Prašome susipažinti su mūsų kūryba:))
KALAMBURIKI grupės lauko edukacinė erdvė ,,Šaškės”
Žaidimas vysto mąstymą, stiprina atmintį, lavina gebėjimą sukaupti ir perkelti dėmesį, kas svarbu ugdantis kitų dalykų: kalbų, elementarios matematikos, kt. Vaikai įgyja naudingų gyvenimo įgūdžių – išmoksta valdyti situaciją, priimti iššūkius ir įveikti (o ne apeiti) iškilusias problemas, numatyti tolesnius žingsnius ir atsakyti už savo veiksmus, mokosi laimėti ir išgyventi pralaimėjimą.
MONTIKI grupės lauko edukacinė erdvė „Linksmasis molbertas“
Netradicinis piešimas vaikams suteikia teigiamų emocijų, skatina smulkiąją motoriką, lavina kalbą, ugdo kūrybiškumą, dėmesingumą, atkaklumą. Vaiko kūryba molberte gali ,,nusiųsti” tėvams signalą apie jo turimus pergyvenimus, padeda nugalėti baimę pradėti darbą nuo nulio, formuoja estetinio suvokimo pagrindus.
Lauko edukacinė erdvė „ Apvalus ir kampuotas namelis”
Erdvė padeda ugdytiniams lavinti skaičiavimo, kalbinius, smulkiosios motorikos įgūdžius, aplinkos pažinimo, meninio gebėjimo įgūdžius, plėsti žodyną. Šioje veikloje vaikai rūšiuoja, skaičiuoja geometrines figūras.
Edukacinė erdvė „Ekologiška stotelė“
Labai džiaugiamės savo „Ekologiškos stotelės“ įrengimu. Tai tikras žinių, informacijos šaltinis, bandymų, eksperimentų ir tiesioginių aplinkos stebėjimų erdvė. Pasodinome net aštuonis medelius ir nekantriai lauksime rudeninio derliaus. Medelius sodino grupės KALAMBURIKI vaikučiai ir kiti darželio darbuotojai.